بهترین های ساخت قدرت و افزایش حجم توده عضلات – بخش هجدهم

درودها بر شما، بپردازیم به ادامه تمرین، جهت حرکت بعدی که قفسه سینه دستگاه باشد، همان یک ست گرم کردنی جهت آماده سازی نهایی و آشنای عضلات درگیر با حرکت، کفایت می کند، پس از آن دو ست با وزنه ای که شما را در رنج تکرار ۸ الی ۱۰ به ناتوانی برساند، کافی خواهد بود.

برای حرکت پارالل نیز، اگر در اینجا، قادر به اجرای بیش از ۱۲ تکرار هستید تا به ناتوانی برسید، از وزنه اضافی که فرضا به کمربند تمرینی شما آویخته شده است، بهره برده و به گونه ای وزنه را انتخاب نمایید که شما را در رنج تکرار ۶ الی ۸ به ناتوانی برساند، به محض اینکه دیگر حتی یک سانتیمتر هم نتوانستید خود را جابجا نمایید، وزنه را رها کرده و به ادامه تکرارها تنها با وزن بدن، مجددا تا ناتوانی بپردازید، خوب این را اصطلاحا درآپ ست گویند، پس از استراحتی سی ثانیه ای، یک ست دیگر را، اینبار بدون وزنه اضافی، مجددا تا ناتوانی پیش ببرید.
پس از اتمام، اجرای حرکات کششی مربوط به عضلات درگیر، فراموش نشود.

برای یک ورزشکاری که دیگر سابقه ای فراتر از شش ماه الی یک سال را به صورت منسجم در این ورزش کسب نموده، جهت حرکت اول، می توان از تکنیک درآپ ست، استراحت و توقف و یا کمکی بهره برد. با دمبل های مناسبی تمرین را با همان رنج تکرار ها، مجددا تا ناتوانی پیش برد، بلافاصله دمبل هایی حدودا ۱۵ الی ۲۰ درصد سبک تر را انتخاب نموده و بار دیگر تمرین را تا ناتوانی پیش می بریم، در انتها هم بین سه الی ۵ تکرار کمکی. همین یک ست، اگر به درستی اجرا شود، می تواند سوزشی عظیم را در عضلات سینه ای شما، ایجاد نمایید.

ادامه دارد…
پاینده باشید.
مهران موسوی پور.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *