خوب، بد، زشت…کیفیت، کمیت، تمرین زدگی – بخش نهایی

درود بر شما، پس همانطور که با یکدیگر مرور کردیم، به راحتی می توان با صرف زمانی بسیار کوتاه، جهت هر جلسه تمرینی، به بدنی زیبا و شکیل، نائل آمد، اگرچه این بدن جهت فرم گرفتن و رشد، نیازمند تغذیه ای صحیح و استراحتی کافی نیز می باشد.

بنده بارها و طی پست های مختلف، توضیح داده ام که به هیچ عنوان به خودتان گشنگی یا تشنگی را تحمیل ننمایید، این می تواند رویه ای بسیار مضر برای توده عضلانی شما، باشد.

اگر ساعات کاری شما، به گونه ای است که ممکن است برایتان سخت باشد که یک وعده غذایی مرسوم را رعایت بفرمایید، می توانید از مواد غذایی با چگالی کالری بالا، بهره ببرید، مانند خشکبار یا آجیل بو نداده و بدون نمک که سرشار از پروتئین، چربی مفید و کربوهیدرات می باشند، که خشکبارهایی مانند مغزهای روغنی، مانند بادام زمینی و یا گردو و بادام، دارای کربوهیدراتی کند هضم بوده، که بدن شما را در طی روندی طولانی مدت، بوسیله مواد قندی، تغذیه می نمایند.

مواردی دیگر مانند موز، شیر کم چربی و یا تخم مرغ آبپز را می توان نام برد که به راحتی قابل حمل بوده و در زمان وعده های غذایی خود، می توانید، نوش جان بفرمایید. اگر هم که توانایی مالی جهت تهیه مکمل های غذایی اصطلاحا جایگزین وعده های غذایی مانند MRP ها هستید، هر بسته های کوچک پاکتی آنها، مانند یک وعده غذایی، می توانند شما را تامین نماید.

به هر روی، اگر واقعا خواهان بدنی زیبا هستید، بایستی از خود مایه گذاشته، خلاق بوده و روندی را جهت دست یابی به بدن ایده آل خود، بیابید.

در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر داشته و یا خواهان تهیه برنامه های تخصصی تمرینی و تغذیه ای، متناسب با شرایط زندگی روزمره خود هستید، می توانید با بنده در تماس باشید:
تلگرام: @mehranmoosavipour

پاینده و سرافراز باشید.
سید مهران موسوی پور

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *