اجرای تمرینات در منزل جهت تعطیلات – بخش اول

درود بر شما، خیلی از عزیزان در طول تعطیلاتی مانند همین تعطیلات نوروز پیش رو، کلی بهانه ردیف می کنند که مثلا باشگاه کجا بود که تمرین برویم، ولش کن حالا وقت برای ورزش زیاد داریم، بگذار بعد از تعطیلی میییی ترکااانیم( مگر بادکنک است؟؟؟!!!) …. و از این جور داستانها.

، غافل از این امر که اگر عضلات شما واقعا نیاز به استراحت نداشته باشند و در وضعیت ریکاوری کامل به سر ببرند، بایستی تمرینات مقاومتی متناسب با ژنتیک و اهدافتان را جهت جلوگیری از تحلیل عضلانی، اجرا بفرمایید.
اینجا قصد دارم در طی چند بخش انشاالله به تشریح اجرای تمرینات مقاومتی در منزل با حداقل امکانات بپردازم تا جهت عزیزانی که همتی بلند داشته و تعطیلی و غیر تعطیلی سرشان نمی شود راهنمایی باشد جهت اجرای ورزش در منزل.

شما در منزل اگر محلی جهت اجرای حرکات بارفیکس و پارالل را داشته باشید، به راحتی چند حرکت مختلف را می توانید اجرا کرده و موجبات درگیری و تحریک به رشد عضلات سرشانه، سینه، سه سربازویی، ساعدها، عضلات دوسربازو و عضلات زیربغل را بصورت مستقیم فراهم کنید.

همچنین در کنار اینها می توانید به اجرای انواع حرکات شنا، دیپ، ایر اسکوات یا بشین پاشو، لانژ، انواع حالات اجرای حرکات شکم، پلانک، هاک اسکوات ایزومتریک، ساق پا ایستاده و فیله کمری پرداخته و تمامی عضلات را در تمرینات درگیر سازید.

برای مثال می توان در یکروز به اجرای حرکات مربوط به عضلات سینه و زیربغل بصورت سوپرستهای متقابل پرداخت، سوپرست پارالل و بارفیکس دست جمع مچ برعکس، سوپرست شنا سوئدی با قرار دادن پاها بر روی یک نیمکت و اجرای حرکت کشش معکوس که در گذشته خدمتتان شرح کامل آن را قرار داده ام و می توانید آن را بوسیله قرار دادن میله ای مابین دو صندلی اجرا بفرمایید، و ترکیب های از حرکات به این شکل که انشاالله در روزهای آینده مثالهای کاربردی به همراه ذکر تکنیکهای جهت ایجاد فشار مضاعف را خدمتتان ارائه خواهم کرد.

استوار و برقرار باشید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *