یورشی به میان تنه – بخش نخست

درود ها بر شما، احتمالا شما هم، اگر در هنر زیبایی اندام (یا پرورش اندام امروزی)، دستی بر آتش داشته باشید، ایییی، چند سالی به تمرین پرداخته باشید و خلاصه که بتوانید خود را از سطح مبتدی بالاتر در نظر بگیرد، بارها پیش آمده باشد که دل و حوصله تمرین تمام عیار روی مجموعه عضلات میان تنه را، نداشته باشید. یک تمرین سنگین روی دیگر گروه های عضلانی را پشت سر گذاشته اید، حالا آخر تمرین، با خودتان می گویید کمی هم به شکم و فیله کمر برسم، شاهکار کنید، دو سه ستی کرانچ بزنید، یییه دو سه ستی هم فیله کمر، به قول من بچه خوزستان (آبادان)، خلاااااص…. دلتان را خوش می کنید که مثلا شکم زده اید، فیله کمر زدید، عجججب…

از سال ۱۳۷۹ که وارد داستان این ورزش (شاید بهتر است، به قول یکی از عزیزان، عرض کنم فرا ورزش)، شدم، برایم جالب بود که تاریخچه این ورزش را، مطالعه کنم، از این ور و آن ور، داستان تمرین بزرگان این ورزش را گیر بیاورم، مطالعه کنم، نکاتی را یاد بگیرم، موارد مفید را که احساس می کنم برای یک ورزشکار اصطلاحا نچرال است، بکار گیرم و خلاصه که تا جایی که در توان دارم، استفاده کنم و به هم باشگاهی هایم یاد بدهم. در همان سال ها، در کنار علاقه وافرم به برادران منتزر، آرتور جونز، ناتیلوس، هیویی دیوتی و خلاصه دوریان یتس بزرگ، یک حس تحسین خاصی به بدن بسسسیار زیبای فرانک زین داشتم، بدنی بسیار زیبا، متقارن، شکیل و نمونه بارز یک زیبایی اندام کار….

خووووب، من که عشق شدت مضاعف داشتم، به یکباره در یکی از مقالات آن روزها از طریق اینترنت دیال آپ، با تمرین شکم فرانک زین آشنا شدم: ۱۰۰۰ تکرار روزانه تمرین شکم!!! ۵۰۰ تکرار صبح، ۵۰۰ تکرار بعد از ظهر، در کنارش هم ککللی تمرین وکیوم.
حالا شما بیا دو سه ست شکم کشکی بزن بعد بگو تمرین شکم انجام داده ام، عجب!!!

ادامه دارد…
سرافراز باشید.
مهران موسوی پور
سفارش برنامه تمرینی و برنامه غذایی:
۰۹۱۳۳۰۶۹۳۵۰

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *