مکملهای غذایی – بخش چهارم

درودها بر شما، اینکه همیشه یک دید منفی نسبت به سلامت مکمل های غذایی وجود داشته و دارد، بر هیچ فردی که در دنیای بدنسازی، به خصوص در مملکت خودمان حضور دارند، پوشیده نیست. صد البته هم که واقعا برخی اوقات، فرد با چرندیاتی روبرو می شود که هیچ پایه و اساسی ندارد. در هفته، ممکن است بیش از ۵ فرد مختلف از بنده سوال کنند که آیا مثلا فلان پودر گینر، برای کبد من مضر نیست؟؟؟!!!

جالبی کار اینجا است که این افراد، هم آقا و هم خانم، حداقل ماهیانه یکی دو بار، به صورت افراطی، غلظت الکل موجود در بدنشان را افزایش می دهند!!! دود هم که ماشاالله به راه است….!!! بعد تشریف می آورند و می پرسند، مبادا من با خوردن این پودر، ریغ رحمت را سر بکشم!!!! عزیز من تو با آن همه الکل و دود، هنوز ریغی سر نکشیده ای، حالا می خواهی با پودر پروتئینی که آنهم قرار است از داروخانه تهیه کنید، تاریخ مصرفش درست و درمان است، خلاصه که همه چیزش مطمئن است، برایت مشکلی درست شود!!! خداوکیلی ما را گرفته ای؟؟؟
فردی که از نظر سلامت بدنی، تمام کمال است، مصرف یک مکمل غذایی پروتئینی سالم، توجه کنید که عرض کردم سالم، یعنی از جایی معتبر تهیه شده باشد و خلاصه که روبه راه باشد، سلامتی ایشان را، این مکمل غذایی، به هیچ عنوان تهدید نمی کند، تنها چیزی که ممکن است بوسیله تهیه این مکمل تهدید می شود، جیب مبارک این عزیز است!!!

خوب، چرا جیب ایشان ممکن است تهدید شود، به دلیل اینکه این عزیز، اولا از مکمل غذایی، انتظار معجزه دارد، آخر چه کسی از مصرف شیر و تخم مرغ باید انتظار معجزه داشته باشد که شما دوست عزیز از مصرف یک مکمل غذایی پروتئینی که از همین مواد تهیه شده، انتظار معجزه دارید؟؟؟

ادامه دارد…
پاینده و استوار باشید.
مهران موسوی پور
سفارش برنامه تمرینی و برنامه غذایی:
۰۹۱۳۳۰۶۹۳۵۰

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *