انتخاب پودر پروتئین…

یتس با داشتن ۶ دوره قهرمانی مستر المپیا و بیش از ۲۵ سال تحقیق و مطالعه در حوزه بدنسازی و تغذیه، یکی از معدود قهرمانان این رشته است که به جرات شایسته لقب استاد در این رشته ورزشی می باشد.

در اینجا قصد دارم بخشی از مصاحبه سایت بادی بیلدینگ دات کام را با ایشان برای شما در خصوص مکملهای پروتئینی برگردان کنم.

مصاحبه کنند در خصوص بهترین ترکیب ممکن جهت یک پودر پروتئین سوال می کند که بتواند جوابگویی بخشی از نیاز بدن ورزشکار را به این درشت مغذی باشد.

پاسخ یتس: ” اگر من قرار باشد مابین انواع و اقسام مکملهای غذایی حاوی پروتئین یکی را انتخاب کنم، به دنبال ترکیبی می گردم که شامل پروتئین وی، کازئین و در کنارش آلبومین یا همان پروتئین سفیده تخم مرغ باشد. ضمن اینکه کازئین موجود در آن از نوع میسلار بایستی باشد چرا که دارای کیفیتی بالا بوده و هضم و جذبش بسیار برای بدن راحت می باشد که نوع طبیعی این پروتئین بوده و دچار گرمادهی فرایند تولید قرار نگرفته است، در حالی که برخی ترکیبات حاوی نوع کلسیم کازئین هستند که داری کیفیت بسیار پایینی بوده و هضمشان برای بدن بسیار سخت می باشد، با این ترکیب شما بعد از مصرف در روندی تناوبی بدنتان را بوسیله این پروتئینها تغذیه می کنید، در ابتدا وی درون بدن استفاده شده، سپس آلبومین تخم مرغ بدن را تغذیه می کند و در آخر کازئین بدن را دارای بالانس نیتروژنی مثبت می کند”

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *