افزایش شدت – بخش دوازدهم

درودها بر شما، جهت اعمال فشار حداکثری بر عضلاتی همچون شکم، ساق پا، ساعد و فیله کمری، ضمن اینکه به راحتی می توانید از تکنیک های استراحت و توقف، درآپ ست ها، سوپرست به خصوص جهت عضلات شکمی و ساعد، بهره ببرید، می توانید از تکنیک تکرارهای ۵۰ الی ۱۰۰ عددی که در گذشته نیز شرح داده ام، استفاده نمایید.

فرضا قصد اجرای ساق پا ایستاده را دارید، یا با استفاده از خود وزن بدن، یا اگر کلا سبک وزن می باشید، مقدار وزنه ای که در رنج تکرار ۲۵ الی ۳۰ به ناتوانی برسید را انتخاب کرده و تکرارها را تا ناتوانی پیش می برید، در اینجا به نوعی دست به اجرای تعدادی استراحت و توقف کوتاه زده، و سعی می نمایید با حفظ ریتم و اسلوب صحیح تکرارها، به عدد ۵۰ و یا حتی ۱۰۰ برسید. در نهایت با یک پمپاژ خونی عظیم و سوزشی شدید در عضلات مربوطه رو در رو خواهید شد که می تواند یک سیگنال رشد بسیار ماثر باشد.

همین امر به راحتی در حرکات شکم قابل اجرا است، فرضا شکم ۹۰ درجه را با همین تکنیک تا تکرار ۱۰۰ و یا حتی بیشتر از اینها، فرضا ۱۵۰ الی ۲۰۰ پیش برده، بدون درنگ حرکت زیرشکم خلبانی را مجددا با همین رویه، در پیش می گیرید. مراقب گرفتگی عضلات شکمی باشید که بسیار در آور خواهد بود.

ادامه دارد…
شادمان و تندرست باشید.
مهران موسوی پور.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *